Pide

Ik maakte het eerder al eens, en herinnerde mij gedachten als 'de smaak is eigenlijk wel goed, maar het is niet goed gerezen' of 'de structuur is goed, maar de smaak moet nog worden verbeterd. Enfin, ik weet niet meer wat ik ervan dacht en besloot er aan te beginnen met een schone lei. Geen probleem: de perfectie werd bereikt. Een zeldzaamheid in mijn leven. Men schrijve het neer in het grote keukengeschiedenisboek! Ik ben namelijk niet snel 100% tevreden wanneer het op eigen gerechten aankomt, maar dit was puur genieten.

Ik volgde het recept dat Elza D. eens met ons deelde. Zonder putjes en met gebakken tomaat: puur genieten. Ik val in herhaling, maar het was zo lekker.

6 comments:

  1. Ziet er super uit, en wat een mooie foto's!

    ReplyDelete
  2. dat ziet er niet slecht uit! Ik heb me deze week ook voorgenomen om ook (ooit) eens een brood te bakken, waarschijnlijk gaat dat toch iets voor volgend jaar zijn.

    ReplyDelete
  3. In een ver verleden maakte ik ook zoiets, heerlijk...

    ReplyDelete
  4. Oh ziet er heerlijk uit, krijg nu helemaal zin om zelf te bakken
    Misschien kunnen we elkaar volgen?

    www.gowk.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dit ziet er heerlijk uit inderdaad! En lijkt me niet te lastig om te maken, daar ben ik ook wel van haha.
    En lieve Tine, ik zou nog heel heel graag Londen tips van je krijgen :). Iemand die er al twee keer is geweest, moet vast wel de mooie plekjes weten! En ik denk dat je naar het advies van je moeder moet luisteren, maar dat zal ik je zeker kunnen vertellen als ik weer terug ben! Liefs

    ReplyDelete