52 x brood {3}: sandwiches

Eéntje uit de oude doos. De vorige keren dat ik sandwiches bakte, gebruikte ik steeds de broodmachine om het deeg te kneden. Maar dat kan dus ook anders.

Het valt u misschien op dat ik voor de eerste drie broodrecepten telkens een grof meel gebruikte. De luiheid om niet verder naar licht meel te kijken in de kast, beste lezer. Ahum. Voor de eerste twee recepten vormde het geen probleem, maar de sandwiches waren erg zwaar om te eten. U weze gewaarschuwd: kies het juiste meel of de juiste bloem voor uw broodgerechten.

Ondertussen is het na twee jaar een gekoesterd recept, waarvoor dank Stien!

5 comments:

  1. sandwichkes, awel dat staat nu nog op mijn to-do-lijstje.

    ReplyDelete
  2. Ze zien er erg lekker en luchtig uit!

    ReplyDelete
  3. Honger? Kijk zeker niet naar beingmyownhero! :D

    ReplyDelete
  4. Jeej Tine, wat leuk dat je het zo leuk vindt! Hahaha, ik zie dat mannetje op het klontje boter nu pas, die illustraties zijn echt geweldig!
    Hoe zit het met jouw blog, en met de andere blog die ik net spotte?
    Liefs!

    ReplyDelete