Photo Challenge September {1}


Sanne, fototoestel via redbubble
In september is er weer een Photo Challenge! Dit keer heeft Sanne een lijstje opgesteld met thema's. Je hoeft in september geen rekening te houden met de volgorde van de lijst. Het belangrijkste is dat je op 30 september alle thema's hebt afgevinkt.

September zal voor mij een drukke maand zijn, maar toch doe ik mee. Een photo challenge verbetert je fotografievaardigheden doordat het je uitdaagt om elke dag een thema vast te leggen en meer na te denken over een foto. Dat is een serieuze toets die ik aan de challenges geef, maar zo werkt het nog steeds voor mij. Uitgedaagd worden én de foto's van andere deelnemers -die steevast een andere blik op eenzelfde thema werpen- bekijken: het maakt het deelnemen aan de Photo Challenge altijd geslaagd.

Laat zeker weten of je meedoet: zo kan ik je volgen en zet ik je in mijn 'Wall of PhCh-heroes'. Reageer ook bij Elisse of Sanne zodat nog meer mensen jouw Photo Challenge kunnen volgen. Des te meer zielen, des te meer vreugd!

8 comments:

  1. Ik doe zo als meestal mee :)

    ReplyDelete
  2. Oh super tof! Ik volg je via fb, want ik zie dat je geen bloglovin hebt.. Spijtig, ik vind bloglovin' het gemakkelijkste om te bekijken..
    Maar fb lukt me ook wel, bedankt voor je reactie op mijn blog!

    ReplyDelete
  3. Allez, ik ga de uitdaging dit keer ook aan! Een dezer eens dat lijstje overschrijven en in het zicht hangen als mentale voorbereiding ;-)

    ReplyDelete
  4. Ik zie dat precies ook wel zitten. Ik doe mee!

    ReplyDelete
  5. JOEPIE! vind ik super leuk! :D
    En bedankt voor je lieve comment! Ik vind het nog lastig om de kamer zo in te richten hoe ik het mooi vindt, maar het wordt steeds beter :).

    ReplyDelete
  6. Ik heb me opgegeven... heb er echt een nachtje over geslapen... wil de uitdaging aangaan!

    ReplyDelete