365 / Week 20bis / Photo Challenge June {4}

Amai. Wat een moeilijke Photo Challenge. Nu ja, eerder een slechte timing: eerst was ik druk met afstuderen en toen was ik druk met afgestudeerd zijn. Maar ik vond hem wel leuk en wilde perse 30 foto's aan het einde van de maand. Vandaag, morgen en overmorgen post ik de foto's die u nog te goed had. Dit zijn de foto's uit de tweede week:
    Unusual
    Looking up
    In het Centraal station van Antwerpen moet ge niet bang zijn van het donker.
    Home
    Zonder natuur geen bestaan. Ik voel mij goed in 't groen.
    Something I made
    Black & White
    Strontvliegen lenen zich perfect voor zwart/witfotografie.
    Playing with shadow
    Kabouterbaby's zijn een lekkere snack.
    Flowers
    Afgemeten voor aardbeiplanten, niet voor ongepland komkommerkruid.
    Tot morgen!

    2 comments:

    1. Looking up en Playing with shadow zijn mijn favorieten uit deze reeks!

      ReplyDelete