365 / Week 19 / Photo Challenge June {2}

Jullie hebben er even op moeten wachten, maar vandaag presenteer ik u hen dan eindelijk: de eerste foto's van de Photo Challenge June!

Looking Down
Houten roltrap (voetgangerstunnel in Antwerpen)

Faceless portrait

Stranger

2 o'clock
stageboek schrijven om 02:22AM

Pattern
Rabarber.

What makes me smile
Mijn petekindje vrolijkt mij àltijd op.

Highkey

Sunrise (or sunset)


Up Close
Ik heb valsgespeeld met de sunrise-foto, want het is nogal vroeg licht en laat donker: ik vergat hem te maken op de dag dat het moest en maakte hem een dag later. Mijn denkbeeldige joker van deze maand is dus alweer ingezet! Al til ik daar eigenlijk niet te zwaar aan: deze challenge daagt me goed uit en dat is een verademing voor het 365-project. Ook is het weer inspirerend om de foto's van de andere deelnemers te zien. Ik zag al vele leuke foto's passeren!

Met andere woorden: ik ben blij en content aan het einde van de eerste week. Op naar de volgende!

15 comments:

  1. De eerste: echt geslaagd!
    De tweede: goe zot
    De derde: leuk idee!
    De vierde: wat was je daar aan het lezen?
    De vijfde: mooi met het achterliggende licht.
    De zesde: mijn favoriet
    De zevende: ik leer stilaan bij over high key: mooi en ga ik meer proberen te doen!
    De achtste: heel herkenbaar in beeld gebracht
    De laaste: mooi met dat contrast!
    Ik ben benieuwd naar wat volgt!

    ReplyDelete
  2. Ha, de vierde? Niks aan het lezen, maar netjes een stageboek aan 't schrijven! :)

    Thaaaaank you!

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's Tine! Tof om te zien hoe een trefwoord bij iemand totaal andere dingen oproept :-)

    ReplyDelete
  4. Dankjewel voor je comment op mijn blog! En jouw foto's zijn ook écht niet mis, zeker die cactus (high key) niet: wauw! :D

    ReplyDelete
  5. Wauuuuw, keischone foto's Tine! De cactus, uw petekindje, de stranger! GOE BEZIG!!

    ReplyDelete
  6. En haha, waart gij aant koprollen tijdens de pauze op uw stage? ;-)

    ReplyDelete
  7. Super leuke foto's! & bedankt voor de lange maar superlieve comment! ja aan men zelfzeker zijn moet ik nog wat sleutelen :) :)
    Ik vind alle fotos leuk op je blog! & je blog is super leuk!

    ReplyDelete
  8. wauw, echt mooie foto's. en grappig van de zonsopgang, maar goed valsgespeeld hoor, het was mij helemaal niet opgevallen :)

    ReplyDelete
  9. Ik word mottig van uw eerste foto (hoogtevrees) en ben zot van nummer vijf en zes!

    ReplyDelete
  10. Ik ben fan! 1, 3, 5, 6 - super mooi. Met 2 heb ik eens goed moeten lachen :-)

    ReplyDelete
  11. Stranger vind ik echt goed gevonden, Looking down is ook leuk!

    ReplyDelete
  12. Ohhh ik vind ze echt heel mooi! Wat fijn om naar te kijken!
    Je pattern is echt prachtig, high key ook. En looking down werkt verwarrend en een beetje eng en dat vind ik juist leuk :D. Het lijkt zo eng diep namelijk. Allemaal zijn ze mooi! Liefs

    ReplyDelete
  13. Hiiii Tine! Wat een super lief complimentje hihi.
    De broccoli was voor 's avonds haha, ik denk niet dat ik 's ochtends broccoli weg kan krijgen!
    En ik denk ook dat de high key het mooiste is zo :). Thanks!
    Ik wil het lijstje wel opstellen, maar voor september kan het natuurlijk ook! Het is inderdaad wat snel op juni. September lijkt me een goede maand :).
    Tot snel! Lliefs

    ReplyDelete
  14. Oohhhh wat zie ik nou aan de rechterkant! Gebruik je een foto van mij als je bureaubladachtergrond? Wat een mega mega compliment (en wat leuk dat je het zo laat zien!)! Hihihi xxx

    ReplyDelete
  15. Helaas is het geen van al je opties! :P dus de prijs is niet nog voor jou weggelegd :) blijven proberen zou ik zeggen!

    ReplyDelete