Gelukkig Nieuwjaar!

2013 wordt bij mij een jaar vol lijstjes. Titel van het eerste lijstje: 'Uitdagingen'.

Ondertitel: 'Schoenmaker, blijf bij uw leest'. Nieuwe dingen leren is leuk en verrijkend, maar eigenlijk heb ik al genoeg interesses. Ik kan me beter focussen op mijn basisinteresses en ze verder uitbouwen, dan dat ik nog maar eens aan iets nieuws begin. Ik geloof precies meer in ieder zijn sterke kanten en elkaar aanvullen, dan dat ieder van alles een beetje kan.

Mijn plannen voor 2013:
  • Afstuderen
  • Rijbewijs halen
  • De eerste echte job
  • Het ouderlijk huis verlaten
  • Elke dag één foto
  • Elke maand een zelfportret (verschijnt uiteraard niet hier)
  • Eén Photo Challenge Month
  • Minimum één paar sokken breien
  • Twaalf nieuwe pianostukken volledig in de vingers hebben, waarvan 6 uit het hoofd
  • Iets met film
  • Couchsurfen bij onbekenden
  • Reizen met Eurolines
  • Minimum één brief op de post per maand
  • Outfit mét kleedje of rokje op een dag zonder "Blote benen"-weer

Schol! Op uw gezondheid, een goed jaar en veel plezier!

18 comments:

  1. Schol to you too! En veel succes met het afwerken van je lijstje!

    ReplyDelete
  2. Wow, dat zijn behoorlijk wat uitdagingen! Dat gaat gij goed doen! Hier op dag 62 vandaag en ik ben nog niet dood, yay! Schollekes!

    ReplyDelete
  3. Een ambitieus lijstje :-) Maar klinkt allemaal heel goed! Weet maar te zeggen wanneer we moeten duimen of aan uw oren trekken! x

    ReplyDelete
  4. Succes! Eurolines is alvast pret verzekerd :)

    ReplyDelete
  5. Amai jongske, de lat ligt hoog! Misschien moet ik ook zo maar eens een lijstje maken.
    In ieder geval, de allerbeste wensen voor 2013!!!

    ReplyDelete
  6. hihi, ik heb gezegd nóóit meer met Eurolines te gaan (en hou het nu bijna 4 jaar vol), maar soms is het toch verleidelijk met die lage prijzen :) fijn lijstje in elk geval, en ik ben vooral benieuwd naar "iets met film". is dat geheim, of weet je het gewoon nog niet helemaal?

    ReplyDelete
  7. Ik stel onze zetel alvast ter beschikking, maar vrees wel dat eurolines niet langs hier rijdt. ;-)
    Voor jou ook een super 2013!

    ReplyDelete
  8. Dat is een veelbelovend, uitdagend en leuk lijstje voor 2013. Veel geluk erbij.

    ReplyDelete
  9. Ah, leuk lijstje! Ik wil anders wel één van die brieven ontvangen :) En die sokken, da's ook wel mijn doel voor volgende winter. Maar mij kennende moet ik er dan al in de zomer aan beginnen.

    En dank je voor die lange reactie! Het is altijd leuk wanneer mensen echt moeite steken in het schrijven van een reactie :) Ik hou echt wel van lijstjes hoor, maar dit jaar ga ik mezelf niet teleurstellen. Dus geen lijstje. Waarschijnlijk denk ik daar in juni anders over, wanneer ik afstudeer en de wereld voor mij zal opengaan! :) Dank u voor de reactie, het geeft me moed!

    En ik wens jou ook veel geluk in 2013!

    ReplyDelete
  10. Sjiek lijstje! Spannende zaken zitten daartussen...

    ReplyDelete
  11. Dat zijn wel superambitieuze plannen voor 1 jaar! :)
    Succes met alles in 2013!

    ReplyDelete
  12. Gelukkig nieuwjaar! Mooi lijstje :)

    ReplyDelete
  13. Jeej voor de sokken - of toch het sokkenplan :-) En voor de rest uiteraard ook he ;-)
    Ik ben trouwens ook meer van het principe 'beter focussen op basisinteresses'. Ik wil wel vaak vanalles kunnen, maar sommige dingen laat ik toch maar liever over aan anderen. Ik ken de grenzen van mijn eigen kunnen, en hoewel die soms eens moeten overschreden worden, geeft het ook rust om ze te laten liggen.

    Hoe dan ook: veel plezier met het verwezenlijken van al die uitdagingen!

    ReplyDelete
  14. ik ben nu al curieus naar uw sokken en op wiens zetel ge terecht komt. Hier staat er ook één voor je paraat... ! Ikzelf kan dat niet zo goed bij mijn leest blijven en focussen, maar ik vind het wel een wijze uitdaging! Succes met je studies en met alle andere uitdagingen in 3013. Gelukkig nieuwjaar!

    ReplyDelete
  15. hé, daar komen inderdaad een paar dingen overeen :) er zitten hier zelfs een paar zeer grote uitdagingen tussen! Maar ik duim voor u dat ze gaan lukken (ongetwijfeld). Het beste in 't nieuwe jaar!

    ReplyDelete
  16. da ga lukken én leuk zijn :)
    avontuuuuren!

    ReplyDelete
  17. Ha,zal ik u mijn postadres doorgeven?
    Goed gedacht, 'schoenmaker blijf bij je leest', ik moet dat ook wat meer doen en denken -merci voor de inspiratie.
    Succes met je lijstje en tot binnenkort!

    ReplyDelete